Όροι Χρήσης
Αυτή η Ιστοσελίδα περιλαμβάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης φωτοβολταϊκών και συναφών / συμπληρωματικών ειδών (ρυθμιστές φόρτισης, inverter, μπαταρίες κλπ) και ανήκει στην επιχείρηση:

"ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΑΥΛΙΚΟΣ - solar.com.gr Α.Π.Ε."

Αρ. ΓΕΜΗ: 41571806000

ΑΦΜ: 073114223

ΔΟΥ: Ζ' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Έδρα: ΘΕΣΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ, 57006, ΘΕΡΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Υποκατάστημα: ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ 8, 54249, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τηλέφωνο: + 30 2310 460 450

Η επιχείρηση είναι καταχωρημένη στο Μητρώο Επιχειρήσεων που συνάπτουν συμβάσεις από απόσταση με Α/Α 611 και αρ. πρωτοκόλλου Ζ2-15081 από 20-9-11. Το μητρώο τηρείται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ

Επιλέγετε τα προϊόντα που θέλετε μέσα από τη σελίδα μας και τα προσθέτετε στο καλάθι αγορών σας. Με την ολοκλήρωση της επιλογής συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, επιλέγετε τρόπο πληρωμής και αποστολής και επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας. Πρίν την οριστικοποίηση της παραγγελίας το σύστημα θα σας ζητήσει να επανεξετάσετε τα στοιχεία. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα με την οριστικοποίηση θα σας ανακατευθύνουμε στην ασφαλή σελίδα πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς. Εάν η πληρωμή σας ολοκληρωθεί με επιτυχία θα επιστρέψετε στη σελίδα μας και θα σας στείλουμε e-mail επιβεβαίωσης. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή το σύστημα θα σας στείλει e-mail επιβεβαίωσης, η παραγγελία σας θεωρείται σε ισχύ και θα αποσταλλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με κατάθεση στην τράπεζα η παραγγελία θα θεωρηθεί σε ισχύ με την κατάθεση του ποσού και θα αποσταλεί το αργότερο 1 εργάσιμη μετά την κατάθεση. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την κατάθεση των χρημάτων για την αποφυγή καθυστερήσεων.

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με κάθε επιτυχημένη παραγγελία θα σας αποστείλλουμε στο e-mail το οποίο θα μας δηλώσετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Η επιβεβαίωση θα περιλαμβάνει τα προϊόντα της παραγγελίας σας, τα προσωπικά σας στοιχεία, καθώς και τα στοιχεία πληρωμής/ αποστολής. Ενδέχεται να σας στείλουμε την παραπάνω επιβεβαίωση και ταχυδρομικά ή εντός της συσκευασίας του προϊόντος.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συναλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού ή κινητού σας τηλεφώνου και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Σε περίπτωση που επιλέξετε την έκδοση Τιμολογίου, θα σας ζητήσουμε επίσης τον ΑΦΜ, τη ΔΟΥ και την έδρα της επιχείρησης που θα τιμολογηθεί.

Τα δεδομένα αυτά, με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους. Σε περίπτωση που αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή (Δικαστικές / Εισαγγελικές αρχές) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Στην περίπτωση που επιλέξετε η πληρωμή της παραγγελίας σας να γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας θα σας ανακατευθύνουμε στην κρυπτογραφημένη, ασφαλή σελίδα πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς όπου θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της κάρτας. Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας ή οποιοδήποτε από τα στοιχεία της κάρτας σας δεν μας γνωστοποιείται σε καμμια περίπτωση από την τράπεζα Πειραιώς, και δεν αποθηκεύεται με κανέναν τρόπο στο δικό μας σύστημα παραγγελιοληψίας.

Cookies

Δεν χρησιμοποιούμε cookies για να αποθηκεύσουμε προσωπικά σας δεδομένα ή δεδομένα περιήγησης. Ως εκ τούτου, εάν η σύνδεσή σας παραμείνει ανενεργή για περισσότερο από 60 λεπτά, δεδομένα όπως τα προϊόντα στο καλάθι σας και τυχόν στοιχεία τα οποία έχετε καταχωρήσει χάνονται και θα πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία ή χρειαστείτε διευκρινίσεις / υποστήριξη κατά τη χρήση του καταστήματος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310460450 και να ολοκληρώσουμε την παραγγελία σας μαζί τηλεφωνικά.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μετρητά κατά την παραλαβή

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά εάν επιλέξετε να παραλάβετε τα προϊόντα αυτοπροσώπως από το κατάστημά μας και η συνολική τους αξία δεν υπερβαίνει το πλαφόν που ορίζει ο Νόμος για συναλλαγές με μετρητά.

Αντικαταβολή

Εάν επιλέξετε την αποστολή των προϊόντων σας με ACS, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων. Εάν βρίσκεστε στην Αττική μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή και σε περίπτωση αποστολής των προϊόντων με την "Οικονομική Μεταφορική" (Νάξου 9, Αιγάλεω, τηλ. 2103465000). Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα από την έδρα της μεταφορικής.

Η επιβάρυνση της αντικαταβολής είναι 3.00€ ανά παραγγελία ανεξαρτήτως κόστους παραγγελίας.

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Ασφαλείς πληρωμές μέσω του Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς

Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα κατά την παραλαβή των προϊόντων από την έδρα μας ή πρίν από την αποστολή τους με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμείτε. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με άμεση χρέωση όλου το ποσού στην κάρτα ή με άτοκες δόσεις. Ο αριθμός των δόσεων είναι έως 24 για πληρωμή on-line και έως 12 για πληρωμή στο κατάστημα. Δεν υπάρχει καμμία επιβάρυνση για πληρωμή με πιστωτική κάρτα. Η χρέωση της κάρτας σας θα γίνει μέσα από το σύστημα πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Μπορείτε να καταθέσετε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας σε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Σε περίπτωση που η μεταφορά γίνει από διαφορετική τράπεζα ή η συναλλαγή επιβαρύνεται με οποιοδήποτε φόρο ή τέλος, θα πρέπει να καλύψετε όλα τα σχετικά έξοδα της μεταφοράς (OUR)

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΑΥΛΙΚΟΣ

    ΑΡ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5216-039727-294

    IBAN: GR55 0172 2160 0052 1603 9727 294

    SWIFT CODE:PIRBGRAA

  • EUROBANK

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΑΥΛΙΚΟΣ

    Αρ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0336.78.0200553913

    IBAN :GR84 0260 3360 0007 8020 0553 913

    SWIFT CODE: EFGBGRAA

  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΑΥΛΙΚΟΣ

    Αρ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 86360149099

    IBAN: GR49 0110 8630 0000 8636 0149 099

    SWIFT CODE: ETHNGRAA

  • ALPHA BANK

    ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΑΥΛΙΚΟΣ

    Αρ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 720002310018911

    IBAN:GR41 0140 7200 7200 0231 0018 911

    SWIFT CODE:CRBAGRAAXXX

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Για παραγγελίες στην Ηπειρωτική Ελλάδα συνολικής αξίας πάνω από 600€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Θα επιλέξουμε τον τρόπο μεταφοράς ανάλογα με την απόσταση και τον τύπο των προϊόντων σας.

ΜΕ COURIER (ACS)

ACS Courier

Ετοιμάζουμε και παραδίδουμε το/τα δέματά σας στην ACS την ημέρα της παραγγελίας σας ή την επόμενη εργάσιμη. Η ACS παραδίδει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών με λίγες εξαιρέσεις όπως κάποια Νησιά, δυσπρόσιτες περιοχές κλπ.

Σε περίπτωση που η περιοχή σας είναι δυσπρόσιτη, θα παραλάβετε από το κοντινότερο κατάστημα της ACS.

Η χρέωση για παράδοση στην Αθήνα είναι 5€ για τα πρώτα 2 kg πραγματικού ή ογκομετρικού βάρους (ΜΗΚΟΣ Χ ΥΨΟΣ Χ ΠΛΑΤΟΣ(cm) / 5000) και 1.2€ για κάθε επιπλέον κιλό. Για παράδοση στα Νησιά η μεταφορά επιβαρύνεται με 1.5€ επιπλέον.

Παράδειγμα: Δέμα με βάρος 2.5kg χρεώνεται 6.2€ για παράδοση στην Αθήνα και 7.7€ για παράδοση στην Κρήτη.

2ο Παράδειγμα: Δέμα με ογκομετρικό βάρος 8kg (π.χ. 1 πάνελ 80Wp) χρεώνεται 11€ για παράδοση στην Αθήνα και 12.5€ για παράδοση στην Κρήτη.


Γενικά, τα ογκώδη δέματα παραλαμβάνονται από το κοντινότερο κατάστημα ACS.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ

Μεταφορική εταιρία

Η εταιρία μας συσκευάζει και μεταφέρει τα προιόντα στα γραφεία συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρίας. Εάν τα προϊόντα σας δεν είναι ογκώδη (πάνελ, μπαταρίες) πληρώνουμε την μεταφορά έως τον κοντινότερο ανταποκριτή στην περιοχή σας. Η παράδοση από εμάς στη μεταφορική γίνεται την επόμενη εργάσιμη της παραγγελίας σας. Η παράδοση από τη μεταφορική μπορεί να είναι από 1 εργάσιμη (π.χ. Αττική) έως και 4-5 εργάσιμες (π.χ. Κρήτη, Καρπενήσι). Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας με αντικαταβολή μόνο μέσω της Οικονομικής Μεταφορικής στην Αττική.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για διευκρινίσεις πριν την αποστολή.

Παραλαβή από την έδρα μας

Χωρίς καμία επιβάρυνση. Η παράδοση μπορεί να γίνει στις ώρες λειτουργίας ή και εκτός ωραρίου εάν σας εξυπηρετεί (π.χ. Κυριακές, αργίες) μετά από σχετική συνεννόηση.

Οργάνωση μεταφοράς από εσάς

Μπορείτε να οργανώσετε τη μεταφορά εσείς με οποιονδήποτε τρόπο θεωρείτε καλύτερο. Δεν υπάρχει καμμια επιβάρυνση και θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας για να σας βοηθήσουμε στην οργάνωση της μεταφοράς. Θα πρέπει να έχει προηγηθεί η εξόφληση των προϊόντων με τραπεζική κατάθεση ή πιστωτική κάρτα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αναιτιολόγητα (ήτοι, χωρίς να απαιτείται οποιαδήποτε αιτιολόγηση της απόφασής σας αυτής). Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί, χωρίς να έχουν εγκατασταθεί ή συνδεθεί σε νέα ή υφιστάμενα συστήματα, χωρίς να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, συνοδευόμενα από την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο. Θα πρέπει επίσης να συμπληρώσετε, υπογράψετε και συμπεριλάβετε και τη σχετική Δήλωση Υπαναχώρησης ή οποιαδήποτε δήλωση με ανάλογο περιεχόμενο. Την δήλωση μπορείτε να μας στείλετε και με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων σας επιβαρύνει. Σε περίπτωση που συμφωνήσουμε να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας, τυχόν έξοδα επιστροφής(π.χ. τραπεζικά έξοδα) σας βαρύνουν.

Προϊόντα τα οποία έχουν παραγγελθεί ή κατασκευαστεί μετά από πραγγελία σας ή ειδικά για εσάς (π.χ. βάσεις στήριξης) δεν επιστρέφονται.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας θα πρέπει να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. θραύση, λάθος είδος κλπ)

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε δικαίωμα αντικατάστασης προϊόντων εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους. Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο προϊόν για την αντικατάσταση. Εξαιρούνται μπαταρίες κάθε τύπου καθώς και προϊόντα τα οποία παραγγέλθηκαν μετά από προπαραγγελία σας ή κατασκευάστηκαν ειδικά για εσάς (π.χ. βάσεις στήριξης). Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Εάν τα προΪόντα έχουν αγοραστεί με την έκδοση Τιμολογίου Πώλησης, θα πρέπει να εκδόσετε σχετικό Δελτίο Αποστολής Επιστροφής. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων και αποστολής των προϊόντων αντικατάστασης σας επιβαρύνει.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας από τον Κατασκευαστή ή τoν αντιπρόσωπό του στην Ελλάδα. Ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τους ενδεδειγμένους τρόπους λειτουργίας σε συμφωνία πάντα με το Εγχειρίδιο Χρήσης, και να έχει πάντοτε το αποδεικτικό αγοράς του προϊόντος (τιμολόγιο ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Σε κάθε περίπτωση επισκευής/αντικατάστασης συσκευής εντός εγγύησης, τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη.

ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΓΓΥΗΣΗ

Δική μας εγγύηση για επιλεγμένα προϊόντα
Η επιχείρηση παρέχει εγγύηση για επιλεγμένα προϊόντα τα οποία εισάγει στην Ελληνική Αγορά, σύμφωνα με τους όρους εγγύησης. Το κόστος μεταφοράς από και πρός την επιχείρηση βαρύνει τον πελάτη σε κάθε περίπτωση.

Service / Επισκευές

Studer Qualified Service Partner Πιστοποιημένος Εγκαταστάτης SolarWorld (Qualified Installer) Fronius Service Partner
Η επιχείρησή μας είναι εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της Studer Innotec, πιστοποιημένος συνεργάτης / εγκαταστάτης της SolarWorld καθώς και Service Partner της Fronius.

Μπορείτε να απευθύνεσθε σε εμάς για την επισκευή προϊόντων τα οποία σας προμηθεύσαμε για χρονικό διάστημα ίσο με την αναμενόμενη διάρκεια ζωής τους. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται με αμοιβή.

ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Επίλυση Διαφορών
Κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας αλλά και μετέπειτα θα κάνουμε ό,τι μπορούμε ώστε να έχετε μια καλή εμπειρία από τη συναλλαγή και από τα προϊόντα σας. Εάν, ωστόσο, αυτό δεν είναι δυνατόν και αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail στο info@solar.com.gr ή τηλεφωνικά στο +30 2310 460 450 περιγράφοντας το πρόβλημά σας, έτσι ώστε να προσπαθήσουμε να το επιλύσουμε από κοινού. Εάν δεν καταστεί δυνατή η επίλυση του προβλήματος και θεωρείτε ότι προκύπτει έτσι μια ουσιώδης διαφορά ανάμεσά μας, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στην οποία η επιχείρηση είναι εγγεγραμμένη:

webgate.ec.europa.eu/odr/


Η πλατφόρμα ΗΕΔ μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για την επίλυση μεταξύ μας διαφορών οι οποίες έχουν προκύψει από την αγορά προϊόντων μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Έκδοση όρων χρήσης: 1.02, 27/3/2016